niedziela, 22 kwietnia 2012

Tałi


 Tałi - Przytulić Cię chcę



Chciałbym przytulić Cię i tulić Cię i wtulić Się,
Porwać tą twoją wyobraźnię chodź na kilka chwil gdzieś,
Zabrać w trasę, wysoko ponad miastem,
pozwolić dotknąć nieba i przytulić naszą gwiazdę.
Chciałbym przytulić cię i tulić cię i wtulić się,
I tak wtulonym zasnąć też przecież wiesz.
Chciałbym mieć gdzieś, ten cały stres, chciałbym popatrz,
Dać ci spokojny sen, powiedzieć wszystkim że cię kocham.


Tałi - Gdy Cię nie ma obok

 Gdy Cię nie ma obok nic mi wtedy nie wychodzi
Gdy Cię nie ma obok nie wiem co ja mam ze sobą zrobić
Gdy Cię nie ma obok tylko myślę wciąż o tym gdzie jesteś
Gdy Cię nie ma obok wtedy właśnie pisze takie wiersze
Gdy Cię nie ma obok cień obłok rzuca mi na twarz
Gdy Cię nie ma obok słów potok płynie po kartkach
Gdy Cię nie ma obok dni mijają nieprzytomne
Gdy Cię nie ma obok serce bije nie spokojne
Gdy Cię nie ma obok czas wlecze się tak jak ślimak
Gdy Cię nie ma obok wszystko tutaj beznadziejnie mija
Gdy Cię nie ma obok często kompletnie nic mi się nie chce
Gdy Cię nie ma obok słowo daje że nie wiem gdzie jestem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz