niedziela, 22 kwietnia 2012

Opisy31


A najgorzej jest, jak zdasz sobie sprawę, że nic z tego nie będzie, że gdyby między wami miało coś być, to byłoby już dawno. Kiedy zrozumiesz, że to co się dookoła dzieje wcale nie zmierza ku spełnieniu twoich marzeń .


W ulewie kłamstw...bez parasola.


Możesz kochać przez całe życie, Możesz kochać przez jeden dzień, Możesz myśleć, że masz wszystko, Ale wszystko jest niczym, Kiedy to odrzucasz .


najpiękniejszy jesteś wtedy, gdy tak kochasz, że zapominasz o tym, by się podobać.


Imponował mi . Był taki męski , a jednocześnie pod skórą prawdziwego mężczyzny , krył chłopca lubiącego przytulanie .


Wiedziałam tylko , że muszę żyć dalej , muszę być silna i muszę się uśmiechać , bo nikogo nie obchodzi , że posypał mi się świat.


zniknąłeś . nigdy więcej nie dam ci wrócić .


a kiedy powiem ' przyjdź i mnie przytul, bo jest mi źle . zrobisz to zostawiając wszystko dookoła ?

♥ 


" Dla mnie jesteś boska i słodka aż nad wyraz, jak mnie przestaniesz kochać, to zostaw mi przynajmniej przyjaźń" < 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz