sobota, 21 kwietnia 2012

Doceniajmy ludzi, Nim odejdą!

I popatrz wszystko jakieś prostsze dziś, ślady łez na policzkach gdy w myślach gubię się swych, smutnych chwil, dzień pełen zwiastuje radość na dniach deszczowe szare dni nie będą trwać wiecznie to prawda
I popatrz wszystko jakieś prostsze dziś
Dobrze jest wiesz chociaż nie do końca tak miało być
Przed chwilą jeszcze brakowało mi sił, ale podniosłem się i teraz dalej chce iść.
Zamykam oczy i znów się wyciszam, zaciskam pięści wierząc, że szczęście mi sprzyja dzisiaj.


 
Pewnie bym zapomniała, gdyby nie to że każda najdrobniejsza rzecz kojarzyła mi się z Tobą.


Popatrz w moje puste oczy, powiedz że nigdy nie będziemy razem i spraw abym w to uwierzyła, po czym odejdź i już nigdy więcej mnie nie kochaj, nie całuj i nie pragnij mnie.




,,kochaj mnie" - nie mów, że prosisz o tak niewiele, bo w zasadzie to bardzo dużo.



Bo tylko przez płacz można być z kimś razem, gdy się jest na wieki osobno.


Ani różnice poglądów, ani różnica wieku, nic w ogóle nie może być powodem zerwania wielkiej miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz