środa, 25 kwietnia 2012

Opisy33




Żaden twój uśmiech już mnie nie rusza... No może ten jeden. Ten typowo dla mnie...

w świecie fałszu odnajdź skrawek prawdy, podpisany moim imieniem.

To podłe uczucie wiedzieć, że nie można nic zrobic, a tęskni się z całego serca i jeszcze mocniej.

Najgorzej jest iść samemu tą samą trasą, którą kiedyś przemierzaliśmy z ważną nam osobą.
 ♥

`Był i będzie ten nasz zakątek świata, tu poczekam na Ciebie żebyś wiedział, że masz dokąd wracać..`

To dwa różne światy istniejące obok siebie, więc nie wchodź do tego, który nie jest dla Ciebie...`

Analizuje życiorys, historia czasem się powtarza.

Kochać to znaczy mieć tę wytrzymałość, która pozwala przechodzić przez te wszystkie stany, od cierpienia do radości, z tą samą intensywnością.

Nie miałam nigdy swojego ideału faceta, później poznałam Ciebie i zrozumiałam, że właśnie tak wygląda mój ideał...

♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz