środa, 11 kwietnia 2012

Opisy13



I choć udawali, że o sobie zapomnieli, codziennie przed snem w myślach, życzyli sobie słodkich snów.
 ♥

Swoje serce wyprostuje prostownicą . Może wtedy przestanie się skręcać na widok miłości .
 ♥

Razem błądzimy po tym świecie, nie wiedząc czego tak naprawdę szukamy.
 ♥


- zaskocz mnie.
- kocham Cię.
 ♥

Zablokowałam wejście do mojego serca. PS: Klucz masz w kieszeni .
 ♥

Chciała tylko poznać ten głupi wzór na szczęście.

♥ 


Nie zawsze potrzebuję romantyka, bądź od czasu do czasu bezczelny, brutalny, pociągnij mnie za sobą, przyciśnij do ściany i pocałuj tak abym straciła oddech.


Niektóre koszmary nie kończą się z chwilą, gdy otworzymy oczy.


stosy wypalonych uczuć, zniszczonych serc.


w jego oczach było coś, czego nigdy nie mogłam pojąć. 


Założyć różowe okulary, pouśmiechać się do lustra, wyjść i znowu żyć... Tym razem bez ciebie.


nie cofniesz czasu, nie wrócisz do tamtych dni, są jak stare kino i czarno-biały film .


 poszła się zabić, a na gg ustawiła sobie status 'zaraz wracam'.


przychodzi taki moment że zaczynasz potrzebować mężczyzny, nie chłopca.

 ♥

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz