piątek, 13 kwietnia 2012

Detmi


♥ Chciałbym podejść do Ciebie i tak po prostu zapytać
` Czy jeszcze istnieje miłość ? ` I czy to znak od życia ?
Nie wiem .. może po prostu będę starał się zapomnieć ,
że istnieje ktoś taki przez którego tyle wspomnień ..♥ 


♥ Już tyle dni , a wciąż w myślach moich Ty ,
gdy dotykały mnie Twoje usta , spójrz tam .
Czy jeszcze w sercu widzisz mnie ?
Mówisz , że wciąż myślisz . Ej może to ma jakiś sens .♥



♥ Chciałbym móc Ci powiedzieć że to nigdy się nie skończy
nieśmiertelni jak czas, nawet śmierć nas nie rozłączy. ♥





♥ Wiem, że już nie będziemy raczej
bo nie jesteśmy razem i zgubiliśmy prawdę.  ♥


♥ My mieliśmy być inni, każde z nas obiecywało
miłość aż po grób ale było jej za mało. ♥



♥ Później poczułam coś więcej, czego inni mi nie dali
i nazwałam to miłością bez poświęceń i ofiary
Ty tak za nic mnie kochałeś, ja kochałam tez wzajemnie
nie musiałaś nic mi dawać, chociaż dałeś mi nadzieje. ♥



♥ co mam teraz zrobić jeśli nic mi nie pomaga
gdy odeszła ta osoba która kocham i nie wraca juz .. ♥



♥ Nie wiem czy odejść od Ciebie
było zbyt niebezpiecznie
okłamywałaś mnie.
Kocham Cię do szaleństwa i wciąż nie mogę przestać
chodź tak bardzo chcę. ♥ 



♥ Kochać nauczyłaś mnie ty!
Ty ukradłaś mi moje sny.
Pokazałaś co kryje się w nas miłość którą zabrał czas.
I chociaż wiem.. że kocham Cie poznałem prawdę, co kryje twoja twarz.
Ty prawdę znasz... Jaką szykował dla nas czas.. ♥



♥ A dziś jest szary świat tylko miliony kłamstw,
więc co dziś robić mam ? Boże daj mi znak ♥




♥ Cześć znowu nie wiem co mam robić!
Serce boli tak że aż kruszą mi się nogi ♥



♥ Uczucia mówią :"Płacz", rozum :"Dalej idź".
Jak cały świat zbladł, a sens życia znikł.♥


♥ I pomimo wszystkiego przyjdzie czas,
że znów wrócę i nie pokona czas nas.
Trzeba tylko uwierzyć, a się uda.
Nie zapomnij, że kochasz, bo miłość czyni cuda. ♥



♥ Nie pytaj za co kocham Cię aniołku
Bo Cię kocham wiesz? Zrozum.. tak ...po prostu! ♥


♥ gdy nie ma cie obok lecz wciąż jesteś moja
nie liczą sie inne i inne imiona ♥


♥ Ty powiedz mi proszę, dlaczego tak wyszło,
ze gdy juz zapomnę to wraca to wszystko
i myślę o tobie i jest mi znów przykro
tak trudno jest wtedy, gdy nie ma cie blisko ♥


♥ Inna dziewczyna w jego ramionach,
Te same słowa, które do niej kierował
Ta sama czułość, ten sam uśmiech na twarzy.
Przebił jej serce, bo właśnie ją zdradził. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz