niedziela, 22 kwietnia 2012

...

"Nigdy nie chciałem zabijać, ale zabiorę Cię w ciemność i
czeka cię piekło, ja w swoim jestem odkąd,
mimo słońca ulice zaczęły moknąć,
zabiorę Cię tam złotko, pójdziemy prosto tak,
a Twoje oczy to już nie moje okno na świat."


"a tak poza tym, to wcale nie jest okej,
Nie jest okej.
Cześć.."
 
 

" Tamten dzień" ; (

Zazwyczaj nie pamiętam tych chwil przykrych, złych dni.
My skryci, znów w sobie w głowie problem, tracę oddech.
Nie powiesz, że znasz nas nie jeden moment.
Promień w słowie, pamięć wrogiem.
Strach pod nogi kładzie kłodę.
Bo nie wiem już jak mam sam się pozbyć wspomnień,
Myśl o Tobie sprawia, że wciąż idę w tą stronę, gdzie czekałaś.
Co dzień i co wdech czuję twój zapach.
Na barkach jak Cię niosłem, ty się śmiałaś.
Wtedy tam nie było dla nas świata,
Wtedy, tylko liczyło się to piękno, które nas już nie otacza.
Wtedy myśl o Tobie sprawia, że wciąż idę w tą stronę,
gdzie czekałaś co dzień, i co wdech czuję twój zapach.
Na barkach jak Cię niosłem ty się śmiałaś.
Wtedy tam nie było dla nas świata,
Wtedy tylko liczyło się to piękno, które nas już nie otacza.
Wtedy, żeby nie to, byłabyś nadal.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz