sobota, 21 kwietnia 2012

Opisy29


 

Jeśli coś było na tyle ważne, że nie możesz o tym zapomnieć. Wiedz, że musi to do Ciebie wrócić. Może w innej osobie, innym miejscu, czasie.. Ale wróci.


uwielbiam zapach korektora, farby do włosów, lakieru do paznokci i Ciebie.


Są w moim życiu takie osoby, którym wolno wszystko. Mogą czytać moje sms, budzić mnie o 4 rano i zdrabniać moje imię. Nawet jeśli tego nienawidzę.


Los stawia nam w życiu różnych ludzi. Jednych z nich tylko na chwilę a innych na zawsze. Jedno jest pewne. Każda z tych osób czegoś nas uczy .


Wiesz dobrze, że bywają takie momenty, kiedy uśmiechasz się tylko po to, żeby się nie rozpłakać .


Widząc Twoje piwne oczy zacinam się jak stara płyta i ciągle powtarzam jaka piękna dziś pogoda, chociaż pada deszcz.


Oceniała ludzi zbyt pochopnie i przyklejała im łatki. Do niego od razu przypasowała: "mój".


Nie miej pretensji jeśli któregoś dnia pocałuję Cię albo uderzę w twarz. Prowokujesz mnie do obydwóch rzeczy.


Kiedy się odwróciła wziął ja za rękę.
- Co robisz? - zapytała.
 - Biorę to co moje. - odpowiedział i przytulił ją mocno do siebie .


I nieważne czy ma niebieskie, zielone, czy brązowe oczy . Są Jego, więc są najpiękniejsze .

♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz