czwartek, 12 kwietnia 2012

Opisy15


wspomnienia potrafią złamać każdego twardziela.


zwykłe chwile doceniamy dopiero jak przeminą.


życie to ciągłe oczekiwanie .. na miłość, na autobus, na spotkanie i wreszcie na śmierć i tylko ona da ci prawdziwe ukojenie.




Nigdy  nie mógł patrzeć na moje łzy. Nigdy. A dziś .? dziś są one już mu kompletnie obojętne. Zresztą tak samo jak ja. 



- Ałł.! A to za co.?!
- To bez znaczenia, to już przeszłość...
- Ale boli nadal.!
- Ooo tak...przeszłość często boli.



- Pobawimy się w magika?
- W magika? To znaczy jak?
- Ty będziesz udawał, że mnie kochasz, a ja będę udawała, że Ci wierzę.
Taka piękna iluzja.




-Co to nadzieja?
-Nadzieja... Nadzieja jest wtedy, gdy szukasz bursztynu w piaskownicy.
-Ale w piaskownicy nie ma bursztynów.
-No właśnie. Ale mimo wszystko wciąż uparcie szukasz,
choć wiesz, że szansa aby jakikolwiek znaleźć jest minimalna.
To jest nadzieja.



-Popatrz na mnie.
-Po co?
-Popatrz, a może zrozumiesz jak wyglądają ludzie, których ranisz...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz