poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Opisy6


- Nie będzie ci zimno?
- Nie.
- Chcesz moją kurtkę?
- Nie.
- Kurde jak ci moją kurtkę proponuje to masz wziąć, co ty filmów nie oglądasz?



- dlaczego nie śpisz?
- a ty?
- zaraz się położę. muszę pomyśleć
 - a o czym?
- o wszystkim, o Tobie...
- a o czym, o mnie?
- o tym że było mi bardzo miło jak do mnie przyszłaś i że będzie mi bardzo smutno jak odejdziesz.
- to nie pozwól mi odejść...





Jedyne czego chciała to mieć kogoś, kto usiadłby z nią pod rozgwieżdżonym niebem i nic więcej...tylko żeby popatrzył jej w oczy i powiedział:jesteś jedyną, jesteś tą której szukałem..


Gadu-gadu i smsy to nie miłość. To iluzja, która musi się kiedyś skończyć.


Dla mnie jesteś ważniejszy niż lizaki. Ale co do żelek, musiałabym się zastanowić ;p




Za bardzo wrażliwa .
Za mało twarda.
Dziecinnie naiwna .
Głupio uparta.



skoro ideałów nie ma, to powiedz mi, kim jesteś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz