poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Buczu


Buczu - Wciąż Cię kocham


 
Kiedy wchodzę do pokoju wszystko mi Cię przypomina,
nie mogę zapomnieć, w życiu tak to właśnie bywa
kochasz osobę traktując ją jak swoje serce,
a okazuje się, że to niepotrzebny bez sens.
 Zrobiłbyś dla niej wszystko tak jak ja dla swej kobiety,
lecz tego teraz nie ma i wolałbym być ślepy,
by nie widzieć wszędzie w koło Ciebie jakbyś była obok,
lecz to i tak nie pomoże, bo myślami jestem z Tobą.
To przykre gdy nasze marzenia nie są już prawdziwe,
gdy życie sobie w nich z Tobą dawno ułożyłem.
Ty wolałaś swoje życie przejść w zupełnie inny sposób?
Wybrałaś inne ścieżki w których nie ma mego głosu.
Teraz żałuje tego jak to wszystko się zmieniło,
gdy byłem Twoim światem dzisiaj będąc Tobie nikim,
gdy pustkę czterech ścian wypełnialiśmy oboje
w naszych objęciach, a teraz wpadam w paranoje...


Wciąż Cię kocham i to uczucie do Ciebie już nie zgaśnie
wiem, że dla Ciebie to już jest nieważne, lecz pamiętaj to co Ci powiem
kocham Cię i mówię to poważnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz