środa, 11 kwietnia 2012

Opisy12


Kapsle od tymbarka, ostatnio ciągle o miłości, jakiś znak?


mówię Ci, żałosne uczucie - stać tak blisko Ciebie, a nie móc Cię dotknąć.


Nie powiem, że nie mogę bez Ciebie żyć, bo mogę, ale nie chcę.



 - możemy zostać przyjaciółmi.
- dzięki, mam już psa.


- szukam ideału.
- no to powodzenia, za 60 lat otworzysz pudło z napisem "moje dawne miłości" i wiesz co znajdziesz ? kurz moja droga, kurz..




- poproszę miłość.
- przykro mi, skończyła się. mogę zaproponować jej złudzenie, o całkiem podobnym smaku.
- dobrze. czasem lepiej dostać tanią podróbkę, niż głodować.


Miłości nie wolno karać przyjaźnią. Koniec to koniec.



Codziennie chce jutro. nie dlatego że jest dobrze, po prostu liczę że będzie lepsze.


Nie wiem, kiedy rodzi się miłość, ale doskonale wiem, kiedy umiera.


- Żałujesz czasem ?
- Czego? Tych zajebiście wspaniałych chwil, dzięki którym mogłam iść dalej z podniesioną głową? Każdego uśmiechu, gdy odczytywałam wiadomość od niego? Nie, nie żałuję.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz