wtorek, 24 kwietnia 2012

Opisy





Wielu ludzi płacze wieczorami, intensywnie myśląc o tym co ich boli, co nie pozwala zasnąć. Płaczą bo myślą, że w ciemności nikt nie zobaczy ich łez.

 
nie puszczaj mojej dłoni i nie pozwól, bym ja puściła Twoją.

 
- chyba dopadła mnie jakaś wiosenna depresja bo nawet czekolada straciła smak  .
- On odszedł, prawda?

 
I nie pozwól, aby odległość zniszczyła to, co was dzieli. Bo uczucia to nie kilometry.

 
Uwielbiam kiedy przyciągasz mnie do siebie siłą, zaraz po tym kiedy odwracam się by odejść . Łapiesz mnie za biodra `Jesteś moja. Nie puszczę Cię` szepczesz całując namiętnie moje usta.

 
zawróćmy, przecież zostawiliśmy tam szczęście.

 
Boję się, że kiedy przestanę ulegać pragnieniom innych, kiedy wypowiem słowa, których nie chcą słyszeć, stracę ich miłość. Moją obsesją jest odrzucenie.
tak wiele rąk na świecie a ja chcę trzymać tylko twoją.

 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz