czwartek, 12 kwietnia 2012

Opisy14


Potem zabijali tę miłość, jak tylko się dało. 


Kłamstwo zabija przyjaźń, prawda zabija miłość.


Najtrudniej wyleczyć się z miłości, która przyszła nagle.


Niepoważna miłość widzi wszędzie poważne błędy.


Współkochać przyszłam, nie współnienawidzić.


Zwycięzcami w miłości są pokonani przez miłość.


betonowe lasy mokną wiatr wieje w okno, siedzę w oknie i wdycham samotność.




I każdy dzień staje się moją małą wielką klęską, gdyż nic nie jest w stanie mi Ciebie zastąpić...


- jeśli ci powiem , że wciąż cię kocham , czy coś się zmieni między nami ?
- jeśli mi powiesz , czy jeśli ci uwierzę ?

 


- boję się.
- czego?
- że już z nikim nie będę tak szczęśliwa, jak z nim.

 

Pozbieram resztę pięknych chwil, przekonam Cię, że warto śnić. Dla Ciebie znajdę lepszy świat, dopóki jesteś, jestem ja

 

Miała Go tylko polubić, a zakochała się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziała, że tak potrafi..

 ♥

 

powiedział że zrobi dla niej wszystko. nie chciała wszystkiego. chciała tylko trochę miłości. tego jej nie umiał dać.


Skończyć coś, co trwało wiecznie..To tak jakby zmarnować całą przeszłość... 


Któregoś dnia przyjdziesz i powiesz, że się zmieniłam. Ja tylko wybuchnę śmiechem i odpowiem, że po prostu nie jestem już Twoja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz