niedziela, 22 lipca 2012

Opisy 73


Zawsze chciałam być lepsza niż jestem, zawsze chciałam mieć piękniejsze oczy choć mówiłeś,  że piękniejszych już nie można mieć.

I wtedy powiedział 'żegnaj'. rozumiesz? Nie żadne 'na razie'. czy 'do widzenia'. Powiedział 'żegnaj', nie dając mi już żadnej nadziei.

Krople deszczu wystukują nieznaną melodię, rozbijając się o parapet.  Gdyby tylko ten deszcz mógł zmyć cały mój ból, stałbym w deszczu cały czas.

Dziwne, ale większość tego, co stworzył człowiek najpiękniejszego na świecie, zrodziło się we łzach, cierpieniu, smutku, tęsknocie lub obłędzie, a wszystko i tak przez miłość.

Jeśli chcesz kogoś zabić, zabij to co kocha,a sprawisz że umrze on tysiąc razy.

 ♥
Nienawidzę Cię za to, że Cie kocham.

Siła z jaką masz ochotę krzyczeć jest wprost proporcjonalna do braku słów.

Przemija tylko to, co jest kłamliwe. Dla prawdy śmierć nie istnieje.

Idę na pocztę. Wyślę Ci swoją tęsknotę. Priorytetem.

 ♥
Przyjaźń? Najlepszy wątek w moim serialu o nazwie: "Życie"

Chłopaku, daj sobie spokój. Pogrążasz się. Ja potrzebowałam Twoich wytłumaczeń ten rok temu, a nie teraz, kiedy już PRAWIE o Tobie zapomniałam...

Z niecierpliwością czekam na moment, kiedy na Twój widok NIE pomyślę: "kocham go".

I ten ból, kiedy codziennie mijałam Cię na szkolnym korytarzu, myśląc, że to już jednak koniec.

I od dzisiaj dla mnie nie istniejesz. Dobra, no może od jutra.

 ♥
nie kłam, gdy boisz się prawdy - bój się, gdy prawda wyjdzie sama.

 ♥
pamiętam dokładnie zapach Jego bluzy, kształt Jego ust i Jego czułe ramiona, tego się nie zapomina. pamiętam nawet zapach powietrza i Twoje pierwsze ' kocham '

Podczas samotnych wieczorów wspomnienia odzyskują kolory.

Wiesz jakie uczucie jest bardzo męczące? Kiedy czujesz coś do kogoś, ale nie chcesz z nim być. Wtedy jednocześnie dajesz pole do działania innym dziewczynom, a jednocześnie tak bardzo chcesz, żeby on do końca był wolny.


1 komentarz:

  1. youtube 4.1 - videodl.cc
    youtube 4.1. · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube 4.1 · youtube youtube to mp3 y2mate 4.1.

    OdpowiedzUsuń