wtorek, 17 kwietnia 2012

Opisy25


nigdy nie można być pewnym że ma się kogoś na zawsze, bo można go stracić w ciągu sekundy i nie zdążyć powiedzieć jak bardzo się go kochało i kocha dalej.


Tęsknię. Mocno, niewyobrażalnie, cierpliwie, pięknie, smutno, tragicznie, ciągle, trwale, niewypowiedzianie, strasznie, prawdziwie, cicho, bezszelestnie, poetycko, w cierpieniu, milcząc, kochając Cię. Strasznie za Tobą tęsknię.

Każdy mówi, że to zwykłe zauroczenie i z czasem zapomnę i będzie dobrze, ale ja to nie wszyscy i im dłużej tym bardziej tęsknie za tobą, a moje serce z całą mną pragnie ciebie- osoby bez której nie dam rady żyć, bo bez miłości życie nie ma sensu, a to ty jesteś moją miłością…



"Sama nie wiem, jak możesz mnie kochać?
Te kłopoty, ten kurz, no i wiesz,
ta szalona za tobą tęsknota,
i te oczy wciąż mokre od łez.
Czasem uśmiech - jak szary listopad -
wąskim pędzlem maluje mi twarz.
Sama nie wiem, jak możesz mnie kochać?
Sama nie wiem, bo przecież mnie znasz.
Jakieś wiersze, bujanie w obłokach.
Małe chmury zamieniam na deszcz
Sama nie wiem, jak możesz mnie kochać?
Sama nie wiem.
...Ty kochasz, to wiesz."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz