wtorek, 10 kwietnia 2012

Opisy10


- Siema, siema oczarowały mnie Twego ciała wdzięki.
- Nara, nara ja też znam tekst tej piosenki. 


a ona siedziała i łykała łzy, które podobno były z miłości.


Ja gram o wszystko, daję ci słowo, Zawsze do końca, bezwarunkowo ! 



1 Wszechświat, 8 planet, 192 kraje, 180497 wysp, 85 mórz, 7 miliardów ludzi a ja nadal jestem singielką.


pamiętam ten dzień gdy stałam sama na balkonie patrząc w niebo, po cichu powtarzałam sobie : ' nie becz, jesteś twarda' a łzy zalewały mi całą twarz.


Zaciągnął się jej perfumami, musnął ustami jej ucho szepcząc 'pachniesz kobietą mojego życia'.



Kocham to uczucie, gdy patrze w oczy przyjaciółki i od razu wiem o co jej chodzi


- jak tam Twoje sprawy sercowe ?
- nie wiem, zapytaj mojego kardiologa.



Trudno uwierzyć, jak wiele zmieniło się od tamtej wiosny…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz