czwartek, 19 kwietnia 2012

Opisy27





słucham smutnych piosenek po to by sobie przypomnieć wszystkie razem spędzone chwile , i uśmiechnąć się do ekranu ze łzami w oczach.


Nie znasz mnie tak naprawdę, ale nie martw się wszystkiego dowiesz się od tych, którzy nawet ze mną nie rozmawiali .


Mała, otrzep się z kurzu tamtych wspomnień przeszłość nigdy nie wraca .


Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka.


253 Osób na liście gg ty gdzieś posrodku a ja i tak czytam twój opis jako pierwszy.


siedziała na ławce wpatrując się w jego dawne sms ` y z myślą że było to niedawno .


I tylko bądź obok. I tylko patrz w tym samym kierunku. I dalej mnie rozśmieszaj. I mów mi to, co chciałabym usłyszeć.. I śmiej się, gdy ja się śmieję. I powoduj, że będę przy Tobie bezpieczna. I spraw, bym mogła Ci zaufać. I przytul, gdy tylko zechcesz. I ocieraj moje łzy, pocieszając mnie. I kochaj...tak jak ja kocham Ciebie. To wszystko. Nic więcej od Ciebie nie chcę.


- hej co u Ciebie ?
- kocham Cię.
- no u mnie też nudy.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz