niedziela, 15 kwietnia 2012

Opisy19



 Tyle pięknych myśli chodzi mi po głowie, a nie potrafię żadnej uchwycić w moje dłonie..


Przytulanie to taka witamina, której czasami potrzebuje każdy człowiek. Jej niedobór powoduje osamotnienie.


a w kieszeni znalazła zakrętkę od Tymbarka z napisem "Dobrze mi z Tobą" . Dostała ją kiedyś od Niego. Kiedyś..


Są utwory, przy których inni świetnie się bawią, a ona stoi nie mogąc wydobyć z siebie żadnego gestu - tak, to te, które przypominają jej piękne, lecz minione chwile.


Nie wiem gdzie idę, gdzieś biegnę i miałem przez chwile wrażenie, że gdzieś Cię widziałem...


Przyjaźń po wygaśnięciu miłości to jak dym po pożarze.


Złamane serce jest jak posiadanie złamanych żeber. Na zewnątrz wygląda na nic złego, ale każdy oddech boli..


Zabrakło ciebie , w każdej części mojego wnętrza, a najbardziej w sercu.


I zastanawiam się, kto pierwszy powie to, co oboje wiemy.


uważaj na słowa , bo można nimi zranić bardziej niż jakimkolwiek uderzeniem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz