środa, 18 kwietnia 2012

Opisy26



Śniła mi się dzisiaj miłość, nosiła Jego najki i miała piwne oczy .


nikogo wspanialszego nie znajdę w żadnej romantycznej opowieści


Ciekawe czy też uśmiecha się do ekranu , gdy dostaje wiadomość ode mnie jak ja , gdy dostaje każdą od niego .


A przecież moja dłoń idealnie mieściła się w jego dłoni..


Brak odwagi by zamknąć rozdział nazwany Twoim imieniem .


A kiedy za mną zatęsknisz pamiętaj, że pozwoliłeś mi odejść.


Nic tak nie krzywdzi jak przypadkowe słowa dające nadzieję.


tak, rozkochaj mnie w sobie, wykorzystaj, rozszarp moje serce i odejdź. no bo kim ja dla Ciebie jestem?


Głowa do góry. Dasz radę bez niego. Nie martw się skoro nie pisze, znaczy że nie ma odwagi, na pewno tęskni.


ok, możemy imprezować, bawić się i tańczyć, jeśli masz na to ochotę. tylko razem, co?

♣ 



wiadomość ,taka krótka. czteroliterowa - wróć.
 I nie daj mi odejść :(
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz