niedziela, 15 kwietnia 2012

Opisy18


dookoła tyle płaczących i cierpiących dziewczyn, jakby nie wystarczały już moje łzy.

 ♥

nie napiszę do Ciebie , bo przecież między nami już wszystko skończone, również nie chcę abyś wiedział jak mi na Tobie zależy, ale tak bardzo bym chciała usłyszeć co u Ciebie, co robiłeś dzisiaj, jak się czujesz ..

 ♥

Założę się, że nie będziesz pamiętał połowy rzeczy, o których ja nigdy nie zapomnę.

 ♥

lubię płakać. czasem kilka razy w tygodniu. czasem codziennie. ewentualnie zawsze.



Ty patrzysz, ja patrzę, potem Ty, a potem... znowu ja. I co nam z tego? Tylko zakłopotanie.

 ♥

W pokoju rozbrzmiewa wciąż ta sama piosenka, a w głowie wciąż ta sama osoba..

 ♥

Każdy ma prawo marzyć inaczej. 

 ♥


Jest jedna zasada - zajętych się nie tyka.


 ! ♥ !
 
 zobacz na podwórko, tu kłopoty się czają. miłość i nienawiść ze sobą sypiają.

 ♥


dobrze wiesz , że mogę iść z Tobą na koniec świata , więc po co pytasz czy mam ochotę się spotkać?


 ♥


dwoje ludzi którzy wiedzą o sobie niemal wszystko nagle przestają się znać. znasz to? ja też.

 ♥

niska samoocena: gdy komplement brzmi jak sarkazm.

 ♥


jeżeli sens nie ma sensu, a brak sensu ma sens, to co jest bezsensowne?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz