niedziela, 8 kwietnia 2012

Studio pokój

 .Kocham i nienawidzę.


"kochaj mocno całym sercem - nie chce serce więcej
podejdź bliżej tu i teraz chwyć mnie za ręce"



"niech będzie pięknie ogarnijmy ten bałagan
poczuj się bezpiecznie i pewnie - kochaj błagam!"

"chce się budzić obok ciebie rano punkt szósta
iść do pracy niosąc smak miłości na ustach"

"chce tęsknic za tobą gdy jesteśmy osobno
przytul się do mnie nie zmarzniesz nocą chłodną"

"po pierwsze zdradzę ci sekret schowaj go w sobie
wiesz najszczęśliwszy będę będąc przy tobie"

"więcej mi nie przychodź mam już tego dosyć
poważnie z mojego życia możesz się wynosić"

 "jestem pewien, raczej na pewno chce zapomnieć
było fajnie teraz chce już pozbyć się tych wspomnień"

"czujesz ze tracisz coś co się z tobą wiąże
nie życzyłem ci źle i wciąż życzę ci dobrze"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz