wtorek, 10 kwietnia 2012

Opisy11


Jeśli ja lubisz, powiedz to jej bo ona nie będzie czekać wieczność.


Z czasem uda Ci się zmyć z ciała odciski jego palców. gorzej jest z sercem. tam nie dostaniesz się, ani z gąbką ani z żelem pod prysznic.


I ta duma że spojrzałam się na ciebie i nic nie czułam.


gnało serce o krok przed rozumem..




Nieważne, z kim chcesz spędzić piątkowy wieczór, tylko z kim całą sobotę. A potem każdą sobotę do końca życia...


`'Mniej niż zero' - kiedyś przypominało mi to fragment piosenki i ewentualnie zbiór liczb ujemnych. Teraz jedyne z czym mi się to kojarzy, to twoja szanowna osoba, wybacz.


Ludzie czekają. Na autobus, gwiazdkę z nieba, dwudzieste trzecie urodziny. Ja czekam na Ciebie.


a teraz zrozum, że on będzie tylko i wyłącznie Twoim kolegą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz