piątek, 13 kwietnia 2012

Dallas

. Miłość .

! Nie chce Ciebie juz , dla mnie to już jest koniec
nie pójdę nigdy w życiu za Tobą w ogień !


! jestem zwykłym człowiekiem , wiesz mam swoje emocje , mam granice których nigdy w życiu nie przekroczę... !


! Jesteś dla mnie kimś , ale jednocześnie nikim
Jesteś dla mnie czymś , ale jesteś też niczym..
nienawidzę Cię , lecz bardziej Ciebie kocham , nie wybaczę , ale dziękuję że nauczyłaś kochać . !



! naprawdę chciałabym cofnąć czas i to zmienić , gdy stałem przed Tobą , chciałbym po prostu tam nie być !





! wolałbym żyć jakoś lepiej nie znając Ciebie , nie cierpiałbym tak mocno a teraz musze cierpieć , wiem że nie jestem w stanie Ciebie wygonić , wciąż nie mam antidotum by uśmierzyć coś co boli.. !


! Kolejna noc , gdy księżyc jest już w pełni , ja siedzę i pisze o tym co mnie ciągle męczy , nigdy sie nie dowiesz że to do Ciebie , nie usłyszysz , nie przeczytasz , mówię to szczerze - zachowam to dla siebie !


! Ty tam , ja tutaj i wciąż nic nas nie dzieli , jesteś tak blisko kiedyś nie chciałbym nas rozdzielić , a teraz jak jest - jest zupełnie inaczej , nie chce wiązać sznurka na najwyższej klamce , nie chce - rozumiesz ? , po prostu nie chce , daj mi żyć Tobą
daj mi wolną rękę , tak wiele Ci zawdzięczam , tak wiele żałuję , chciałbym o Tobie zapomnieć , ale jakoś nie umiem !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz