środa, 23 maja 2012

PAmiętaj, że Cię kocham. Nie będę sie teraz odzywac, ale to nic nie zmienia. Jestes w moim sercu i wiedz, że zawsze tam będziesz!


Za późno. Już nie musisz o mnie walczyć. Dziękuję.

 
Chcę Cię mieć sam na sam. Niepotrzebny mi tłum.

 
Jedyne o czym marzę... to móc cię przytulić tak jak dawniej.

 
- Nadal się we mnie kochasz ? - Tak . A ty się w kimś kochasz ? - Tak , ale ten ktoś mnie nie kocha . - To teraz już wiesz co czuję .

 
Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób.

 
Człowiek zwykle za późno pojmuje o co powinien naprawdę walczyć .

 
archiwum wspomnień - trwa usuwanie..

 
żyjesz tymi dwoma słowami, w ręku ściskając jedno zdjęcie.

 
Miłość nie jest skarbem, który się posiadło, lecz obustronnym zobowiązaniem.

 
Jeżeli uda się pokochać choć jedną osobę, to życie ma sens. Nawet, jeśli nie można być z tym człowiekiem...

 
Czemu o niego nie walczę skoro go kocham ?

 
Może dziś bylibyśmy razem, gdybyśmy mieli trochę więcej odwagi.

 
Źle robisz, gdy z kimś się spotykasz, ale wciąż myślisz o kimś innym ..

 
Dla miłości nie jest ważne, aby ludzie do siebie pasowali, ale by byli razem szczęśliwi.

 
Im więcej się wie, tym częściej się milczy.
 
 
Człowiek wie, że to miłość, kiedy chce przebywać z druga osobą i czuje, że ta druga osoba chce tego samego.

 
Czasem wystarczy tylko jeden moment by zrozumieć, że wybór nie był do końca właściwy.

 
Kochałam tę Jego roześmianą twarz. Jego dźwięczny głos i delikatne dłonie. Kochałam subtelne pocałunki i spojrzenia. Każdą Jego rzęsę, każdą cząstkę Jego ciała, Jego duszę i oddechy. Kochałam, gdy na mnie patrzył, gdy całował me ciało wzrokiem i ustami. Kochałam Jego śmiech i bicie serca. Kochałam Go całego. I kocham nadal.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz