niedziela, 20 maja 2012

Opisy62




Olejmy wszystko, liczy się tylko to co teraz,
Ty jesteś blisko, więc mogę nawet dziś umierać.

 
Miłość ? - nie ważne czy poznaliście się w internecie czy na mieście .
Kilometry - nieważne czy jest ich 1O czy 600 .
Wiek - nie ważne czy dzieli was 6 lat czy 18 .
UCZUCIE - w miłości jest najważniejsze.

 
Dajesz z siebie sto procent, jednocześnie wiedząc, że to i tak za mało.

 ♥
 
Gówniarskie marzenia . naiwne , ale szczere .

 
Zastanawiam się czy nie napisać książki o tobie. Wiem jedno, byłaby tania jak twoje wymówki.

Jesteśmy totalnymi przeciwieństwami. Mamy inne zainteresowania, inne gusta muzyczne, nie mamy tego samego koloru oczu. Mamy inne zdania na różne tematy. Ale jedno mamy wspólne- darzymy się nawzajem bardzo mocnym uczuciem.

 
Proszę, zatrzymaj mnie kiedyś, kiedy powiem Ci, że odchodzę. Powiedz byle jakie słowo, by mnie zatrzymać - zostanę.

 
Moje życie to książka pisana przez jakiegoś psychopatę który miesza komedię z dramatem.

 
Czułam go w każdym podmuchu wiatru więc nie mów, że odszedł.

 
Malowane po chodnikach serca dawno zmył już deszcz.

 
- dlaczego ciągle się na mnie patrzysz ?
 - bo boję się, że jak spuszczę wzrok, to Cię zgubię

 
Najlepszy sposób, żeby zaintrygować faceta, to zniknąć.

 
Wszyscy wydają się być fajni, dopóki nie poznasz ich bliżej .

 
Stracę honor, przez miłość do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz