środa, 9 maja 2012

Opisy51



Tempo bicia serca zwalnia gdy odchodzisz wraz z uczuciami.

 
Tęsknie za Tobą zaraz po tym jak znikasz z zasięgu mego wzroku.

 
Od kiedy wiem jak masz na imię, tak nazywa się całe moje życie.

 
Najbardziej boli, kiedy kłócisz się z kimś, na kim Ci naprawdę zależy.

 
Mówią, że to czego się boisz jest najwięcej warte, On nie bał się mnie stracić, więc w Jego oczach nie byłam nic warta.


Jakbyś się poczuł, gdyby przy krótkim żegnaj, ktoś odebrał ci duszę ?
 
 
Daj mi przeżyć w miejscu pełnym rozczarowań i szczęścia, daj mi przeżyć, bo mam sentyment do tego miejsca.

 
Nie obiecuj mi słońca, gdy wiesz, że zawsze będzie padał deszcz.

 
Żyli długo i szczęśliwie, dawno temu w odległej galaktyce...

 
Trudno pokazać więcej komuś, kto widzi tylko tyle, ile chce widzieć.

 
Zamiast mówić co myślisz, myśl co mówisz..

 
Bo jak długo można tęsknić za człowiekiem, o którym wiesz, że już nigdy do ciebie nie wróci?

 
I mimo, że przytłaczasz moją duszę, chcę w sobie czuć ten ciężar. Bo potrzebuję cię mieć w powietrzu, by móc swobodnie oddychać.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz