poniedziałek, 7 maja 2012

Opisy46


ale przyznaj, Jego oczy będziesz pamiętać do końca...

 
Rób hajs, ale pokaż swą prawdziwą twarz, jak ją masz.

 
Najcudowniejsze dziewczyny nie mają chłopaków, ponieważ wszyscy chłopcy uważają, że nie są dla nich wystarczająco dobrzy... I mają rację...

 
Może kiedyś zrozumiesz że mój chłód jest najgłośniejszym wołaniem o Twoje ciepło..

 
I może kiedyś się spotkamy. I może będziemy rozmawiać, a nie tylko mówić.

 
Najgorzej mieć marzenia i wiedzieć że nigdy się nie spełnią.

 
Kiedyś marzenie, a dzisiaj to rzeczywistość.

 
Boimy się kochać. Boimy się momentu, gdy zacznie nam zależeć, gdy jedno słowo, jeden moment, jeden gest będzie mógł nas zniszczyć.

 
Pomyśl o wczoraj, dziś. Jutro może nie być nic.


`moja mama awanturuje się o mój burdel w pokoju, widocznie nie wie jaki bałagan mam w sercu..'

 
Trudno zachwycać się Księżycem, kiedy pragnie się też Słońca.

 
Błędy są dowodem na to, że się starasz.

 
I najgorsza j i byłaby w stanie zabić wszystkie dziewczyny na świecie . tylko po to, by on już nigdy nie zakochał się w innej .

 
Najgorsza jest świadomość, że piszesz do niej to samo, co kiedyś pisałeś do mnie.

 
Patrz mi prosto w oczy i kłam najpiękniej jak potrafisz , że kochasz i Ci zależy . Masz do tego talent , po co go marnować ?


do doskonałości brakuje Ci mnie.

 
Gdy stare uczucie odnawia się z podwójną siłą.

 
miłość ? nie dzięki nabrałam się już na Św. Mikołaja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz