czwartek, 3 maja 2012

Opisy44


wzruszyłam ramionami. był to jedyny gest na jaki mogłam się zdobyć.

 
Powiem Ci to w sekrecie... Ale obiecaj, że nikt się o tym nie dowie! Brakuje mi Ciebie bardziej niż wiosennych promieni słońca!

 
Nie zależało mu na niczym. Kompletnie . Czy był bity , czy wyzywany , czy radosny , a może i szczęśliwy . Nie potrafił się do czegoś przywiązać . A jednak . Ona była tym niezwykłym wyjątkiem .

 
Jego uśmiech , ten co zawsze wprawiał mnie w dobry nastrój , Jego spojrzenie , pełne tylu marzeń , czułości , skrytej tajemniczości , Jego dotyk , stanowczy , a zarazem delikatny , On .. W całej okazałości .

 
Każdy z nas czeka na osobę, dzięki której poranne wstawanie z łóżka będzie miało sens.


Nie jestem zajebiście idealna, popełniam błędy, krzywdzę ludzi, ale kiedy mówię " przepraszam '' lub '' kocham '' mówię serio, nie na niby.

 
czuła że coś jest nie tak, że coś nie gra. miała wrażenie, że traci osobę która jest dla Niej całym światem. z sekundy na sekundę oddala się od Niej coraz bardziej, nie wiedziała co ma zrobić. bo tak na prawdę nie mogła zrobić nic.

 
Gdy odejdziesz, czy będziesz miał odwagę powiedzieć: Nie kocham Cię, tak jak kochałem wczoraj" ?


Miłość. Prawdziwa. Namiętność. Poczucie bezpieczeństwa. Pustość w głowie. Romans. Zdrada. Wyrzuty sumienia. Dojście do prawdy. Wybaczenie. Radość. Czekanie.
 
 
Pieprzony debil - Mówi rozum . Pieprzony ideał - Mówi serce.

 
Jesteś moją lampką przy łóżku, moją malinową herbatą, ołówkiem w piórniku, pierścionkiem na ręce, porannym uśmiechem i bałaganem w głowie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz