środa, 9 maja 2012

Opisy51



stojąc wtulona w Twoje ramiona byłam z siebie dumna. Widziałam że możesz mieć każdą, ale nie każda może mieć ciebie.

nie musi być romantycznie, musi być z tobą .

między szczerością a bezczelnością jest różnica, zauważ to.

Dla rodziców idealna córka . Dla babci idealna wnuczka . Nie pije , nie pali , nie przeklina , nie ogląda się za chłopcami . Potrafisz im powiedzieć , jak bardzo się mylą ?

objął mnie i przyciągnął do siebie. położyłam głowę na Jego piersi, wsłuchując się w bicie Jego serca. szeptem, wprost do ucha, złożył mi deklarację tego, jak bardzo tęsknił. zamknęłam oczy. ze szczęścia.

 Możesz mówić, że Go nie ma, ale w Twoich smutnych oczach on cały czas jest.

Nawet sposób w jaki się obrażałeś był wyjątkowy, zawsze byłam w stanie pierwsza Cię przeprosić, nawet jeśli to była Twoja wina.

To prawdziwa przyjaźń - osłaniać innych nawet kosztem siebie.

i nie pozwól aby odległość zniszczyła to co Was łączy, bo uczucia to nie kilometry!

Los jest ślepy, więc wcale nie tak trudno go oszukać.

Mogę zostać jeśli tylko chcesz. Tylko powiedz, że potrzebujesz mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz