sobota, 26 maja 2012

Opisy63


 Za mało zaufania , za dużo złości , za dużo kontroli , za mało miłości .

Jeśli nie chcesz kogoś widzieć, to spotykasz go 10 razy. A jeśli pragniesz kogoś zobaczyć, nie spotykasz go ani razu.

przytulaj. rozpieszczaj. głaszcz. całuj. przytulaj. rozpieszczaj. głaszcz. całuj. przytulaj. rozpieszczaj. głaszcz. całuj. kochaj.

Czasami najtrudniej jest postawić kropkę. Nadużywamy wtedy przecinków chcąc przedłużyć coś co już dawno powinno się zakończyć.

Wiesz jakie uczucie jest bardzo męczące? Kiedy czujesz coś do kogoś, ale nie chcesz z nim być. Wtedy jednocześnie dajesz pole do działania innym dziewczynom, a jednocześnie tak bardzo chcesz, żeby on do końca był wolny. 

ciągle nie mogę się nadziwić. że jesteś. muszę wciąż sprawdzać czy to nie sen. od szczypania mam wszędzie siniaki. ale to nie jest sen.

życie było by idealne gdyby kobiety miały przycisk " wycisz ", mężczyźni " edytuj " , ciężkie chwile " przewin ", a piękne momenty " zatrzymaj ".

wiesz, mam już w dupie to czy w ogóle pamiętasz kim jestem.

Proszę, bądź ze mną kiedy będę umierać. Przynajmniej umrę szczęśliwa.

Oczarował mnie uśmiechem i choć mam do niego żal, to za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia.

jeśli go kochasz to po prostu mu to powiedz. wiem, że to nie jest proste. ale właśnie na tym polega dojrzałość.

Spędzam noce na dialogu z marzeniami.

Dajmy spokój teoriom, to nasza chwila !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz