poniedziałek, 28 maja 2012

Opisy65


na ścieżce marzeń, spotkałam Ciebie.

Pamiętaj by cierpieć z wdziękiem damy wielkiej, nie pisz nigdy by wrócił.


-Za co go kochasz ? -Za to że jest.! ;** -Przecież to idiota! -Ale mój!

Jak przekupić czas, by chwile z Tobą trwały dłużej.

Pamiętam deszcz, który przesiąkł mi do serca i chłód nocy, kiedy po raz pierwszy nazwałeś nas Nami.

Kofeina nigdy nie zastąpi snu, a przeprosiny nigdy nie naprawią złamanego serca.

Chcę uciec. Wiem, to brzmi naiwnie.

◘ 

A my tak łatwopalni biegniemy w ogień, by mocniej żyć!

Już nie wiem czy jesteś, czy tylko Cię widzę.

Gdybyś był, tak jak Cię nie ma wróciłoby moje szczęście.

Poprzytulaj mnie, nawet jeśli tylko myślami.

Mówisz, że kochasz deszcz, a wkładasz kaptur  gdy zaczyna padać. Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu gdy zaczyna grzać. Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno gdy zaczyna wiać. Właśnie dlatego boję się, gdy mówisz, że kochasz mnie.

Jeden krok z Tobą jest lepszy niż tysiące mil w gwieździstą noc bez Ciebie.

Odejdź bym nie patrzyła, jak miłość umiera w Twoich oczach.

Nie ma Cię, ani w moi życiu, ani w telefonie.



To tak jak w książce o naszej miłości. To wszystko wcześniej było zaledwie okładką i stroną tytułową, a teraz każdy rozdział jest lepszy od poprzedniego.

Mam za małą garść, by się w nią wziąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz