sobota, 19 maja 2012

Opisy60


Kiedyś setki marzeń. Dzisiaj setki wspomnień, które mam w pamięci i o których nie zapomnę.

Wpatrujesz się we mnie i pod pretekstem mnie dotykasz. Jednocześnie jesteś tak niedostępny dla mnie. Jednak chcesz bym na ciebie patrzyła i była zazdrosna gdy rozmawiasz z innymi.

Potrzebuje Cię, dwa słowa a znaczą dla człowieka wiele. Wywołują bezgraniczne szczęście i szczery uśmiech. A to w XXI w. niecodzienny widok.

Gdybym mogła podarować Ci tylko jedną rzecz tego świata, chciałabym Ci dać umiejętność patrzenia moimi oczami. Wtedy zauważyłbyś jak ważny dla mnie jesteś.

-Jesteś moją przyjaciółką, powinnaś chcieć żebym był szczęśliwy .
-No tak, ale z Nią..
-a z kim ?.
-ze mną.


-A gdybym powiedziała ci że ucieknę i nigdy nie wrócę? jaka byłaby twoja reakcja? próbowałbyś mnie zatrzymać czy dał mi odejść?
-próbowałbym cię zatrzymać.
-i myślisz że bym posłuchała?
-jak kochasz to posłuchasz.
-a ty jakbyś kochał to byś się spakował i powiedział że uciekasz ze mną !!!


Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców .

Patrzyła na księżyc na rozgwieżdżonym niebie. I wiedziała, że on też. Gdzieś na rozgwieżdżonym niebie ich spojrzenia spotkały się.

Za bardzo cenie sobie swoje własne uczucia, żeby bawic sie czyimiś.

W oczach ludzi nie ma usprawiedliwień, jest komentarz.



nie kocham Go - powiedziała stojąc w kolejce do spowiedzi by wyznać że kłamała .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz