wtorek, 1 maja 2012

Opisy41


Już Cię raczej nie kocham, ale jednak czasem jeszcze zdarzy mi się przez Ciebie płakać. Ja po prostu tęsknię.

 
Zazwyczaj te apetyczne 'ciacha' okazują się zwykłymi 'zakalcami'.

 
- siedzisz na parapecie , co tam robisz? - tęsknie kurwa.

 
Każda dziewczyna jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Głupcami są ci faceci którzy nie zdają sobie z tego sprawy.

A teraz dla odmiany niech ktoś się zakocha we mnie pierwszy.

♥ 

PAMIĘTAJ JEŚLI MASZ TO CZEGO PRAGNIESZ NIE ROZGLĄDAJ SIE ZA NICZYM INNYM.!

 
Tak, kłamałem wtedy. Było mi cholernie zimno, ale dałem Ci swoją bluzę, żebyś to Ty nie marzła.

 
Nie utrudniaj życia innym tylko po to, aby udowodnić swoje racje.

 
Należymy do dwóch różnych światów . Wole zostać w swoim.

 
Nie chcę mieć serca. Serce dużo płacze, a ja nie lubię płakać. Nikt nie lubi.

 
Czuję się beznadziejnie. Tak samo czułam się wczoraj, tak się czuję dziś i pewnie jutro też będę się tak czuć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz