środa, 16 maja 2012

Opisy56



Co mogłam zrobiłam już więcej się nie da
dlatego odpuszczam bo czuje ze tak trzeba
zatrzymuje zegar w szczególnym momencie
na godzinie w której zatrzymałeś mi serce !


- Powiedz, że mnie kochasz, a zostanę.
- Odprowadzę cię.

i ten stan, kiedy szczęście potrafisz wyjaśnić tylko jego imieniem.

Nie staraj się być dla mnie początkiem i końcem. Bądź środkiem do którego dążę z początku i wracam z końca swoich wątpliwości.

masz rację, po co tracić czas na mnie, skoro są koledzy.

kolejna szansa? gościu ty chcesz komedie napisać, czy kabaret otworzyć?

myślę, że tak naprawdę zakochali się w sobie zanim jeszcze się poznali . w prawdziwej miłości musi być właśnie tak .

Ja już nie umiem kochać, ludzie mnie oduczyli.

Wiesz co boli najbardziej? Chwile, gdy ubieram się w najładniejszą sukienkę, maluję usta najdroższą szminką, czekam na Twoje przyjście, zapominając, że Ty już nigdy nie przyjdziesz.

Chcę bowiem tylko go przytulić. Amen

I ta cholerna tęsknota w rozmiarze XXL .

Odkąd Cię kocham zawsze byłeś. I przedtem też. Bo tak naprawdę to nie było 'przedtem' przed Tobą.

Często przypominam sobie nasze pierwsze spotkanie, naszą pierwszą rozmowe i żałuję że to nie może się powtórzyć ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz