poniedziałek, 18 czerwca 2012

Volver- Chcę

Do ucha chcę wyszeptać Ci
to co już od wielu dni
wiarę w siebie odnalazłem lecz,
wiem i tak nie zrozumiesz mnie

Choć na chwile zamilcz,

nie wszystko już za nami
pozwól mi dojść do słowa
ten jeden raz wysłuchaj mnie
Zaufaj,niczego już nie szukaj,
a spróbuj spojrzeć na mnie
jak na kogoś kto chce.

Ref. Chcę,chcę od Ciebie dowiedzieć się,

czy nic nas nie łączy.
Chcę,chcę znów przy sobie Ciebie mieć
niech to sie skończy.
Chcę, chcę nareszcie dziś spytać
Cię co mogło być z tego
chce,byś wiedziała, że już nie chcę innej.


Jednak powiem to co myślę tak,

bez emocji i prosto w twarz.
Klimat się ociepla my wraz z nim,
z każdym dniem utrudniasz mi.

Mów teraz co się stało

chcę poznać prawdę całą
Potrafię dziś wybaczyć
chociaż tak bardzo ranisz mnie
I nie wiem jak miałbym żyć bez Ciebie
wciąż tyle dla mnie znaczysz dlatego chcę..

Ref. Chcę,chcę od Ciebie dowiedzieć się,

czy nic nas nie łączy.
Chcę,chcę znów przy sobie Ciebie mieć
niech to sie skończy.
Chcę, chcę nareszcie dziś spytać
Cię co mogło być z tego
Chcę,byś wiedziała, że kocham Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz