poniedziałek, 18 czerwca 2012

Opisy66



Pewnego dnia bez zastanowienia, powoli za mną zatęsknisz.

 
Boję się pomyśleć, co tak naprawdę czułeś.

 
przyjaźń? kiedy na 'spierdalaj' on dalej idzie za Tobą, bo wie, że masz problem .

 
zaczynam nowy rozdział w swoim życiu . będzie nosił nazwe 'bez niego' .

 
Są ludzie spotkani przypadkowo w drodze dzięki którym życie przestaje być przypadkiem.

 
Nigdy niczego nie żałuj ,bo w pewnym momencie przekonasz się, ze było warto.
Bo najgorsze to nie wiedzieć, czego się chce od życia. Gubić się w uczuciach i błądzić bez sensu...

 
On i ona to woda i ogień, Zakochani jak wampir i człowiek.

 
Po co szukamy radości, kiedy mamy ją obok siebie?

 
spójrz w jego załzawione oczy i powiedz że nigdy nie kochałaś..

 
Chciała być szczęśliwa, ale jednocześnie chciała się zakochać.

 
nie pozwól odejść ukochanej osobie , bo nigdy nie spotkasz innej .

 
Kiedy wreszcie spotkałam Tego, któremu na mnie zależy i który mnie pokochał, odtrącam Go, uciekam ze strachem w oczach. Strachem przed tym co czuje do Niego, przed tym co mogę jeszcze poczuć, przed miłością i jej niszczycielską siłą.

 
Siedząc na Twoich walizkach, ze łzami w oczach błagałam byś zabrał mnie ze sobą doskonale wiedząc, że to niemożliwe.

 
Dlaczego nie potrafię Cię kochać? No tak, serce nie sługa..

 
Znajomo wyglądasz.. Groziłam Ci kiedyś?

 
Wypijmy za mężów i kochanków, aby się nigdy nie spotkali.

 
Anioł ubrany w strój diabła.to właśnie on,ten który zna mnie lepiej niż ja sama,ten który poda pomocną dłoń i ten który kocha bardziej niż ja jego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz