poniedziałek, 18 czerwca 2012

Opisy65


Tęsknie za czasami kiedy pisaliśmy o wszystkim,a teraz nic.Ty myślisz o swojej dziewczynie,ja myślę o tobie.Trudno,mogło być gorzej.

 
'Widziałam zdradę i to przez to czasem boję się kochać.

 
- Dlaczego ja muszę tak cierpieć ?
- Cierpisz na własną prośbę. Stworzyłaś w swojej głowie wyidealizowany wizerunek chłopaka, który nigdy nie istniał. Gdybyś postrzegała go takim, jakim jest naprawdę, od początku wiedziałabyś, że jest skończonym idiotą i nie warto sobie zawracać nim głowy. Teraz byś nie cierpiała.

 
Za oknami wciąż na pozór ten sam świat..

 
Kiedy słońce zachodzi, wtedy pragnę Cię najbardziej.

 
Zabawne, że gdy wreszcie mogę Cię mieć, odeszła mi na to ochota.

 
Bardzo inteligentne rozegranie Ty kochasz Jego, On kocha Ciebie a mimo to nie chcesz z nim być. Świadome zadawanie sobie bólu...

 
Spotkali się ostatni raz.. W świetle księżyca, w blasku gwiazd..

 
był. jest. będzie ?

 
Kiedy dziewczyna jest wolna, nie znaczy, że nikt jej nie chce. To znaczy, że nie bierze pierwszego, lepszego gówna.

 
Potrzebuję chłopaka, który na imprezie nie zapomni, że ma dziewczynę, który nawet nie spojrzy na żadną inną, a gdy będzie pić to tylko za naszą miłość.

 
Jak wiele musimy powiedzieć, by nas usłyszano w chwili, gdy milczymy.

 
Przyjaźń po wygaśnięciu miłości to jak dym po pożarze.

 
I w takim momencie jak ten, zastanawiam się jak mu pomóc, bez mówienia, że będzie dobrze bo ma mnie. Bo ja Go naprawdę kocham.

 
Potrzebuję Cię, jak powietrza. to nie jest wybór, to konieczność. 

 
Ona siedziała nieruchomo wpatrzona w jego brązowe oczy. nie chciała nic mówić, wiedziała, że teraz potrzebna jest im chwila ciszy. siedzieli więc tak w milczeniu zdając sobie sprawę z tego, że gdyby nie mieli siebie, nie mieliby nic . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz