niedziela, 3 czerwca 2012

Opisy68


Tak mało brakowało i znów dałabym się nabrać na to , że szczęście istnieje.

 
- Naprawdę chcesz się z nim związać?
- Nie wiem. Chcę z nim po prostu być. Spędzać każdą minutę. I chcę, żeby mnie całował, patrzył na mnie, rozmawiał, wychodził ze mną.

 
Rumienił się gdy na niego spojrzałam, gdy mu się przyglądałam cały płonął.

 
Miłość jest dziką siłą. Kiedy próbujemy ją okiełznać, pożera nas. Kiedy próbujemy ją uwięzić, czyni z nas niewolników. Kiedy próbujemy ją zrozumieć miesza nam w głowach.

 
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.

 
On chce Ciebie. Ty chcesz Jego. Nie układaj tego od razu jak w lego. Niech się postara, a dopiero dopnie swego.

 
Nie chcę mojego imienia w Twoim opisie, głupiego ' KC ' - wszystkiego pod publikę, przecież od razu cały świat nie musi tego wiedzieć, prawda ? Chcę tylko czuć , że Ci zależy .

 
Mogę nie oddychać całe życie, tylko po to, aby w czasie swojego ostatniego wdechu poczuć Twój zapach.

 
W życiu wszystko można podsumować krótkim, sarkastycznym 'bywa' .

 
Pare głupich słów, potrafiło zmienić tak wiele ...

 
Bez Ciebie wieczorne spacery to nie to samo..

 
Ciekawe co byś zrobił, gdybym chciała wrócić.

 
Codziennie sprawdzam czy w twoim opisie nie ma JEJ imienia.

 ♥
 
Być może gdzieś na świecie spaceruje w tej chwili moja druga połówka , ale jak na razie jestem w całości  . Więc dzięki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz