środa, 25 lipca 2012

Opisy 77


Bardzo się boję, że w końcu Cię stracę już całkowicie. Tego nawet nie można już nazwać strachem. To obsesja.

 
czasem masz chwile zwątpienia, wtedy nie ma nic znaczenia, kiedy doceniasz wspomnienia - zmienia się Twój punkt widzenia.

 
` Walcząc o osobę którą kochamy odpychamy przyjaciół i zapominamy o całym świecie, ale gdy osoba którą kochamy sama nas ciągle odpycha lecimy do tych o których prędzej sami zapomnieliśmy, czyż to nie parodia ? `

 
I znów na wysypisku marzeń.

 
W walce o serce kobiety nie można się spóźnić !

 
Kiedy ja kocham Ciebie, wtedy nie kochasz mnie, kiedy Ty kochasz mnie, ja nie kocham Ciebie...

 
Jeżeli nie jesteś tym jedynym , to czemu moja dłoń pasuje do twojej ?

 
˙pretensjonalnie . para przyjaciół - wszystko jasne . po co komplikować .

 
W miłości nigdy nie jest za późno na drugą szansę .

 
-Co jutro bedziesz robic. ?
-myslec o tym co mam dalej zrobic ze swoim zyciem ... bo bez niego to nie ma sensu...

 
Stwierdzam miłość , bo kocham.

 
Ty możesz na niego patrzeć, ja dotykać i całować.

 
Był dla niej najważniejszy , przeżywała każdą złą jego chwile . Czasem nie potrafiła tego okazać , ale zawsze pomimo innych zdarzeń on w jej sercu był tym na pierwszym miejscu .

 
Wiesz, jak trudno przyznać, że się kogoś potrzebuje ?

 
To nie film o miłości. to kara, czasem ból za to, że przestaliśmy się starać.

 
co mnie nie zabije, to mnie cholernie zaboli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz