poniedziałek, 23 lipca 2012

Opisy 75


Spójrz mi w oczy i powiedz, że warto było się zakochać.

 
Głucha na jego kłamstwa, ślepy na jej miłość.

 
Dwie najtrudniejsze rzeczy w życiu :
- odejść , kiedy chcesz zostać .
- przekonać do zostania osobę, która naprawdę chce odejść.

 
słyszę dźwięk kolejnego sms'a. z nadzieją, że to On otwieram. "wygrałaś 10.000 zł !" znowu. a jakby zamienili te 10 tysięcy, na Ciebie ?

 
siedzę i patrzę się jak głupia w to małe, żółte słoneczko, które należy tylko do Ciebie, nadal mając tą durną nadzieję, że jeszcze kiedyś napiszesz.

 
Lubisz mnie ? - zapytała.
-Tak - odpowiedział.
-A lubisz mnie bardzo? - dopytywała.
-Poczekaj pokażę Ci to -odpowiedział. Nie zdążyła zapytać się jak, a on już ją całował...

 
Miłość to szanowanie ludzkich uczuć, a nie wystawianie ich na próbę.

 
to była miłość, nawet mimo tego bólu, który wciąż pamiętam.

 
-weź szklankę -wziąłem i co? -upusc ją... -rozbiła się, co dalej ? -teraz ją przeproś i zobacz czy się znowu pozbiera

 
Mówiąc komuś, że Go kochasz, dajesz mu władze do zabicia Cię.


Niektórzy powiedzieli wszystko, zanim jeszcze otworzyli usta.

 
Z dumą chcę Ci oznajmić, że już nigdy nie napiszę do Ciebie z nadzieją, że "może jednak coś z tego będzie". Nie chcesz, to nie. Doceni mnie ktoś inny.

 
I tak się czasem zastanawiam, czy Ty udajesz, że nie wiesz, co do Ciebie czuję, czy naprawdę tego nie wiesz.

 ♥
 
Być może siła i miłość mają takie same znaczenia, tylko kryją się pod inną nazwą.

 
Definicja szczęścia? Kiedy podświadomość i świadomość działają tak samo.

 
Wiem, że nie powinnam, ale często przypominam sobie tamte momenty. Teraz one są jak ułamki sekund, a wtedy wydawało mi się, że trwały wiecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz