poniedziałek, 23 lipca 2012

Opisy 74


Nie tęsknię! Czasem tylko czuję się samotna. Nie wspominam! Czasem tylko myśli biegną w złą stronę.

 
Kiedy tracisz coś co wszystkim jest dla ciebie dzisiaj. Jutro traci sens, świat traci sens, tracisz sens życia.

 
zostało jej tylko kilka wspomnień i jego ulubiona bluza Adidas'a, którą dostała od niego, żeby nie tęsknić.

 ♥
 
Może i jestem cholernie trudną osobowością ale dobrze mi z tym.. bo to co łatwe jest bez smaku, wyrazu i znaczenia.

 
Jak mnie przytulisz, to się nie obrażę.

 ♥
 
Długo myślałeś nad tym, kiedy powiesz mi, że to koniec? Bo wybrałeś chyba najgorszy z możliwych momentów.

 
Bo w życiu każdej dziewczyny przychodzi taki moment , w którym ma ochote podbiec do taty i powiedzieć , że chłopak zrobił jej ała. A tata wtedy odpowie " Znajdziemy gnoja " .

 
Ja cię po prostu kocham. Zrozumiesz w końcu?

 ♥
 
Spytaj mnie o ideał chłopaka, a dokładnie opiszę właśnie Jego.

 
Nie poddam się, zrezygnowałam z wystarczająco wielu rzeczy.

 ♥
 
Cholernie Cię kocham. Nieważne gdzie jesteś, jak bardzo się zmieniłeś i czy czujesz to samo do mnie. Kocham i tyle.

 
" I choć noc przepalała mu płuca, samotność wdzierała się w duszę a tęsknota głęboko ukryła się w jego sercu, On zamykając oczy, myślami był przy Niej. Inaczej nie mógłby zasnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz