sobota, 11 sierpnia 2012

Opisy 78


jedna sekunda zmieniła milion następnych.

 
 Patrzył na mnie. Wpatrywał się jak w obrazek. Nie zrobił nic, po prostu patrzył. Czuł, że musiał mnie zobaczyć. Czuł się winny wszystkiemu co się stało. Ale przecież mógł mnie zatrzymać, wystarczyły dwa słowa. Stchórzył.

 
Wstrzymywałam oddech gdy dotykał, dobrze wiesz co czułam, gdy w ramionach mnie zamykał.

 ♥
 
Są ludzie po których odejściu pozostaje coś ponad wspomnienia.

 
przyjaciel to ktoś, kto Cię zna i kocha za to, czym byłeś, i kim jesteś, i który podziela twoje nadzieje, co do tego, kim będziesz .

 
Jedna chwila,kilka niepotrzebnych słów..słów których się nie zapomni..

 
Prawdziwy facet, szacunek do kobiety ma ZAWSZE! Przed związkiem, w trakcie i po rozstaniu!

 
Zawsze, gdy chciało jej się płakać podnosiła wysoko głowę nie pozwalając lecieć łzom. Od tamtego dnia nigdy już nie spojrzała w dół...

 
Popełniłam wiele błędów w swoim życiu, ale nic nie równa się z Twoimi kłamstwami.

 
Są dwa sposoby na zrozumienie kobiet: pierwszy nie działa, drugi nie istnieje.

 
Spytano parę staruszków, jak wytrzymali ze sobą 50 lat odpowiedzieli: bo widzi Pan... urodziliśmy się w czasach , kiedy jak coś się psuło, to się to naprawiało, a nie wyrzucała do kosza...

 
szczery uśmiech kobiety jest wtedy gdy śmieje się cała twarz łącznie z łukami brwiowymi i oczyma. usta są najbardziej mylną częścią twarzy.

 
bo w jej marzeniach zawsze gościł On

 
potrzebuję Ciebie, a nie wspomnień po Tobie.

 
wciąż brak pomysłów, jak to naprawić..

 
coś mi się zdaje że projektujesz moje sny.

 
ile jeszcze trudnych chwil, ile jeszcze w życiu piekła, ile jeszcze trzeba sił aby przeciwności przetrwać

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz