niedziela, 22 lipca 2012

Opisy 72


Chodź ze mną w magiczne miejsce, choćby ze szczęścia zmiękło Ci serce.

 
Nie oczekiwał niczego. I właśnie dlatego chciała dać mu wszystko.

 
Każda miłość nas zmienia - Czy na gorsze, czy na lepsze dowiadujemy się dopiero po czasie.

 
Teraz zrozumiałam, że nie da się patrzeć na gwiaździste niebo, z osobą którą się kocha, bo w górze nie ma nic ciekawego, gdy on trzyma Cię za rękę.

 
Masz tak, kiedy poczujesz pewien zapach, usłyszysz pewną piosenkę, zobaczysz pewną rzecz, przypomina Ci się jakiś moment w życiu i chcesz to dalej czuć, słyszeć i widzieć ?

 
lubię, gdy patrzysz na mnie tak,jakby żadna inna nie istniała.

 
mój problem polega na tym, że zbyt angażuję się w to co najbardziej mnie niszczy.

 
Głucha na jego kłamstwa, ślepy na jej miłość.

 
Nie jestem dla ciebie idealna. Nie mam idealnie prostych włosów. Nie mam idealnej figury. Nie mam idealnych błękitnych, albo czarnych oczu. Nie jestem otwarta na wszystkich, nie jestem poprawną romantyczką. A mimo to mnie wtedy pokochałeś.

 
Nie po to zrywam kartki z kalendarza, by zrozumieć, że nie znajdę dnia, gdy będziemy razem.

 
Nie zapomnij tylko, jak wygląda zachód słońca w jej oczach.

 
Odejdź, póki czuję, że jestem na tyle silna, by za tobą nie pobiec.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz