czwartek, 19 lipca 2012

Opisy 69


Wiesz... Czasami chciałabym być niewidzialna... tylko po to żeby stanąć przy Tobie i posłuchać jak obgadujesz mnie za moimi plecami...

 
kto wypędza przyjaźń z życia, usuwa ze świata słońce.

 
Odwiedzaj często dom swego przyjaciela bo nie używaną ścieżkę zarastają chwasty.

 
Spotkali się na przystanku. On trochę się spóźnił,
tłumaczył się, że zastrajkował mu skuter.
Ona powiedziała:
- Tęskniła za tobą. Ty też?
On ze skwaszoną miną:
- Nie...
Dziewczyna posmutniała. W końcu ją mocno przytulił i dodał:
-Ja nadal tęsknie.

 
Lubię bluzy i perfumy. Szczególnie męskie. Szczególnie Twoje.

 
I poczuła się niebezpiecznie zakochana w człowieku, którego prawie nie znała.

 
Nie lubię niedziel, nienawidzę poniedziałków, wkurwiają mnie wtorki, denerwują środy, chcę przeżyć czwartek, ciągle myślę o piątku i kocham soboty.

znalazła w szafie Jego bluzę. wciąż pachniała Nim i miała na sobie nić wspomnień. 
założyła ją i wtedy poczuła dziwne uczucie zwane pożądaniem.

 
zostałeś automatycznie umieszczony na liście oczekujących.. na wybaczenie .

 
Mówi się, że najpiękniejsze chwile nigdy nie wrócą. Wrócą. Wrócą w snach, w marzeniach, w tęsknocie. Będą szły w parze ze łzami.

 
widzisz? ból jest tylko chwilą.

 ♥
 
Ktoś, kto wymyślił życie, zdecydowanie nie dopracował tego projektu.

 
ślady po Tobie zetrze czas, a po nas ślady zmyje deszcz..

 
Gdy zabrakło Twoich rąk... moje stały się niczyje...

 
przy Tobie jestem spójrz.. Twój niechciany anioł stróż..

 
Wolę być chwilą w Twoim życiu niż wiecznością w życiu innego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz