sobota, 11 sierpnia 2012

Opisy 79


każdy z nas odczuwa jakieś skutki , zawalonych spraw w przeszłości.

Chce spełnić się dalej, znaleźć to miejsce, A największe z moich marzeń, to Twoje serce. :*

Nie załatwia się spraw wciąż się kłócąc, uciekając w świat prawd lub wciągając dym w płuco.

zasada 86 - nigdy nie pozwól, by mężczyzna był ważniejszy niż całe Twoje życie.

I tak szukali w sobie powodów by jak najdłużej w tym wytrwać .

patrzył mi w oczy. poczułam, że nie umiem mówić, że plączę się pomiędzy prostymi wyrazami. litery nie chcą układać się w słowa. wtedy po raz kolejny poczułam, że go kocham.

Czuję w sobie gniew w końcu nadszedł dzień, czuję w sobie lęk, bezpowrotnie tracę Cię.

lubię gdy mówisz, że cieszysz się, że mnie masz.

Zakochaj się w oczach dziewczyny, uroda przeminie, włosy posiwieją, ale oczy pozostaną te same na całe życie.

Minął rok. nauczyłam się spokojniej oddychać, wcześniej zasypiać, normalnie funkcjonować. Czasami tylko spotkam Ciebie i wtedy uczę się tego wszystkiego od nowa.

nagle coś się kończy, jakby runął tobie świat. pragniesz cofnąć czas nagle widzisz jasno tyle utraconych szans, słów, na które już za późno .

W momencie, gdy nasze usta się złączyły, wiedziałam, że zostaniesz w moim sercu na długo.

Kto kocha sercem, ten cierpi duszą. Tam gdzie jest miłość, cierpienia być muszą

wszyscy mówią , że chcą mieć milion dolarów . Ja wolę mieć milion dni z Tobą .

Twe słowo pomaga mi powstać , a cisza jest gorsza niż brak tlenu . Twój dotyk pomaga mi sprostać temu , czemu bez Ciebie bym nie mógł .

chciała znaczyć dla niego więcej niż wszystko. chciała, by kiedyś powiedział, że kocha.

pamiętaj, że na świecie jest facet, który jest szczęśliwy, bo Ty jesteś szczęśliwa.

i nie dotykaj mojego serca, bo zepsujesz

Dopóki jesteś, wszystko ma przyszłość.

Czy gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę byłabym Twoim marzeniem . ?

Dali jej ołówek i kazali narysować idealny światy. Namalowała siebie i Jego. Tylko jej wystarczyło, by być szczęśliwą

Nie będę się narzucać jak zechce to napisze" - pomyśleli oboje czekając na wiadomość

Te twoje teksty ' tęskniłem wiesz? ' już mnie nie wzruszają, ale nadal coś mi dryga w sercu.

Znasz to? Stajesz przed Nim, a On przyciąga Cię do siebie, bliżej i bliżej,wtulasz głowę w jego tors i wszystko inne przestaje istnieć,jesteście tylko wy otoczeni ramionami, wciągasz jego zapach głęboko w płuca,najgłębiej jak się da i zamierasz , nie poruszasz się,żeby niczym nie zakłócić tego momentu,czujesz jego oddech na karku i czujesz niewyobrażalnie mocno,ze właśnie tu jest Twoje miejsce,że po to się urodziłaś.

jestem zazdrosna o ten papieros, który dotyka twoich ust.

uzależnił mnie bardziej niż przewidywałam tego dnia, kiedy go poznałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz