poniedziałek, 23 lipca 2012

Opisy 73


Wiem, że kiedyś będziesz miała cudowne życie, wiem, że będziesz gwiazdą na czyimś niebie, ale dlaczego nie będzie to moje niebo?

 
Żałosny tekst z Twoich ust"przecież wiesz...zawsze będziesz częścią mojego życia" a w domyśle " Żegnam i Spierdalaj! "

 
Mam plan - chcę stać się wszystkim, czego potrzebujesz. Mam też nadzieję, że jego realizacja nie zajmie mi całego życia.

 
Chodzić razem po krętych losu ścieżkach. Pocieszać po porażkach. Cieszyć po zwycięstwach.

 
Człowiek , który daje Ci szczęście , pojawia się tak nagle , dając nadzieje , że nie odejdzie tak szybko , jak pozostali .

 
Nigdy nie myślałem, Że pewnego dnia staniesz się częścią mojego życia.

 
Nie było Cię w szkole przez tydzień. Ten tydzień był bez sensu.

 
-Spotkałaś kiedyś coś, co bardzo szybko zabija?  -Nooo  -To jakim cudem jeszcze żyjesz?  -Nie żyje, ja udaję, że żyję  -A co to był za zabójca?  -Czekaj, to była para!  -Para?  -No para! Liczba mnoga!  -To co to było?  -Jego cudowne, piwne oczy!

 
Chcę Ci powiedzieć co u mnie słychać, jak trudno mi bez Ciebie oddychać.

 
Patrzę na Ciebie, a łzy spływają mi do oczu. Nie jesteś mój. Wiem, co robisz, wiem o Tobie wszystko, ale nie mogę Ci powiedzieć o czymkolwiek.

 
Jeśli sądzisz, że ktoś stał Ci się obojętny to po chwili znajdzie się moment, gdy zabraknie jego obecności bardziej niż kiedykolwiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz