czwartek, 19 lipca 2012

Opisy 70 !


Umierałeś przed wschodem słońca, kiedy budziłam się ze snu i żałowałam, że nie istniejesz dla mnie żadnego dnia. 

 
Milczę, choć chciałabym Ci tyle powiedzieć.Stoję w bezruchu, choć w myślach już jestem przy Tobie.Czuję, jak szanse przelatują mi przez palce.

 
Nie masz oryginalnego uśmiechu, twoje oczy świecą jak każde inne, ale moje serce wybrało właśnie Ciebie. 

 
Złap oddech, głęboko w płuca i udowodnij, że jesteś lepszy od szarego przechodnia. 

 
Śmiałam się, gdy mówili, że wyglądam na zakochaną, a wieczorami zagryzałam wargi z myślą o nim. 

 
Może i jestem naiwna, ale wciąż mam tą nadzieję, że kiedyś, podczas jednej z ciemnych i deszczowych nocy dotrze do Ciebie myśl, że jestem dla Ciebie wszystkim i przeszyje Twoje serce na wskroś. 

 
- Boisz mi się spojrzeć w oczy? - zapytał biorąc ją za rękę. wtem spojrzała na niego, po cichu szepcąc: - Boje się, że zakocham się w nich tak jak w Tobie.  

 
Nie mogłam tak po prostu odejść, zostawić go samego. Całował mnie, czułam jego oddech na całym ciele. Pragnęłam go tak bardzo jak kogoś, kto mnie absolutnie dopełniał, ale jednocześnie wcale nie chciałam go poczuć. Rozsądek blokował moje emocje. 

 
Od dzisiaj jestem wolna. Od dzisiaj już Cię nie kocham. Tylko muszę to jeszcze zapamiętać. 

 ♥
 
Herbata już zawsze będzie zimna, a pobudka zbyt wczesna. Na dworze za zimno lub za gorąco, a w sercu zbyt pusto. 

 
'i wiesz co? Tak naprawdę nie masz pojęcia czym jest miłość. Nie da się w kilka dni przestać kogoś kochać. Zastanów się.. Albo okłamujesz mnie, albo ją?'

 
'jesteś moją prawdziwą miłością - mówił - zostawiłbym dla Ciebie wszystko! Pamiętaj, że zawsze będziesz mogła do mnie napisać i na mnie liczyć. Dla Ciebie zrezygnowałbym ze wszystkiego, byle mieć Cię obok - kłamał dalej…

 
odległość nie znaczy nic , kiedy ktoś znaczy dla ciebie wszystko <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz