czwartek, 19 lipca 2012

Opisy 68


Ten co ma najmniej, da ci najwięcej.

Na wypadek, gdybyś nie wiedział, to powiem Ci, że czasami jeszcze za Tobą tęsknię...

 
Wiem to, nie mogę zapomnieć,
jak było dobrze,
Wiem to, skończyło się,
mój własny pogrzeb,
Wiem to, i proszę Boga,
Nigdy więcej, niech nie pozwoli na to,
By ktoś trafił w moje serce !

 
Od przyjaciół mogłam się uczyć, jak wyznać ból i miłość.

 
Ktoś będzie marzył o tym, abyś był tutaj Tym kimś jestem ja.

 
zabiorę Ci zeszyt na przerwie. na okładce, czarnym markerem walnę wielkie serce. złamane. z dopiskiem jak tęsknię.

 
rzucić gdzieś w kąt dawno planowaną przyszłość..

 
Jeśli kochasz kogoś kto na to nie zasługuje, będziesz cierpieć tak bardzo, jak na to nie zasługujesz.

 
może i faktycznie coś się kończy, by coś innego się mogło zacząć. tylko,że niektóre zakończenia odbijają się na nas zbyt mocno i nie mamy ochoty iść dalej i otwierać nowego rozdziału.

 
Uderzyłam w twarz. Trzasnęłam drzwiami. Cholera. Zapomniałam serca.

 
Są nowe dni, są nowe godziny, lecz nadal te same przykre wspomnienia.

 ♥
 
bała się tylko tego, że on usłyszy jak głośno bije jej serce.

 
umiesz kłamać? To dobrze, bo właśnie musisz okłamać samą siebie, że wszystko się ułoży.

 
Bez doświadczeń bylibyśmy szczęśliwymi naiwniakami .

 
Wiesz,ludzie zasługują na drugą szansę, ale nie trzecią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz