piątek, 20 lipca 2012

Opisy 71


Kocham Cię i zależy mi na Tobie równie mocno jak wcześniej. Nigdy nie kochałam Cię za to, że jesteś zdrowy, ale za to, jak odmieniłeś moje życie. Jednak nie chcę się narzucać. Wiem, że może denerwować Cię to jak ciągle  piszę, dlatego obiecuję się nie odzywać. Jednak Ty, jak tylko zatęsknisz, albo zwyczajnie poczujesz, że chcesz ze mną pogadać, to pisz o każdej porze dnia i nocy.

 
Gdzie byłeś Kiedy wszystko sie waliło Wszystkie moje dni Spędzone przy telefonie Który nigdy nie zadzwonił I wszystkim czego potrzebowałam była tylko rozmowa.

 
Nigdy nie czułem się tak dobrze, jak wtedy, kiedy była moja

 
Znów zmarnowałaś szansę, a kurwa miałeś być dorosły.

 
Kiedy odchodził miała dziwne wrażenie że nic jej już nie zostało.

 
Aż przykro myśleć, jak bardzo uzależniłam swoje szczęście od obecności innych osób w moim życiu, zapominając o tym, że to przecież dla siebie żyję, nie dla nich.

 
Są ludzie, z którymi od pierwszej chwili znajdujesz wspólny język. A potem bez względu na upływ czasu, dzielące was kilometry albo dni milczenia wystarczy, jedno spojrzenie i znów rozumiecie się bez słów.

 
pragnę byś mnie przytulił. nie, nie chce by ona była zazdrosna. chce porostu być przez chwile cholernie szczęśliwa .

 
Chciałbym umieć pokazać mu tą miłość, którą czuję nawet teraz mocniej niż na początku. .

 
Wszystko jedno, czy się ma przed sobą sto lat, rok czy tydzień- należy pamiętać, że zawsze ma się przed sobą wszystko.

 
Doskonali faceci nie istnieją, ale zawsze znajdzie się jeden, który pomimo kilku wad - jest doskonały dla Ciebie.

 
-Zazdroszczę im tego szczęścia . -Czemu ? -Bo ja nigdy taka nie będę .. -Jak to ? -Bo jedyna osoba z którą byłabym w stanie byc szczęśliwa będzie miała kogoś innego. -A z kim potrafisz byc szczęśliwa ? -Z Tobą.. -W takim razie będziesz, bo ja bez Ciebie sensu życia nie widzę <3

 
Czy Ty wiesz co jest najpiękniejsze? Przeczytaj drugie słowo.

 
jeśli już kogoś masz, to kochaj Go tak, by móc powiedzieć swoim dzieciom ' i tak właśnie poznałam Waszego tatę ' .

 
Jest pewne imię, które ciśnie się na usta kiedy ktoś pyta za czym tęsknie.

 
Niezwykłość Twoich ramion polega na tym, że tylko ja tak idealnie do nich pasuję.

 
sięgnij po mój pamiętnik - to jak książka o Tobie.

 
Śmierć jest minimum. Minimum wszystkiego. Podczas tych godzin, gdy jesteś tak blisko drugiej osoby, z dwojga niemal stajecie sie jednym... Minimum... Miłość jest śmiercią: śmiercią odrębności, śmiercią dystansu, śmiercią czasu. W trzymaniu się z dziewczyną za ręce najpiękniejsze jest to, że po chwili zapominasz, która ręka jest Twoja. Zapominasz, że są dwie, nie jedna.

 
Takiej prawdziwej miłości jak Ty, nie dał mi nikt

 
Lubię się z tobą : kłócić , całować , śpiewać , tańczyć , rozmawiać , dotykać , oddychać , słuchać muzyki , jeść śniadanie / obiad / kolacje , lubię również wychodzić z tobą na spacery , gadać o wszystkim co wejdzie mi na język , robić głupoty , chodzić na place zabaw , odpierdalać szopki . . a tak w gruncie rzeczy bardzo lubię z tobą żyć <3

 
Najlepszym pamiętnikiem jest serce. Ono pamięta o tych, którzy są godni pamięci...

 
Ludzie, którzy chcą pozostać w Twoim życiu, zawsze znajdą na to sposób.

 
Nie Romeo nie Julia - po prostu Ja i Ty.

 
za szybko wypowiedziane " kocham" .Za długo zwlekane " żegnaj " .

 
To nic , że czasami mówię że jesteś dupkiem , krzyczę ci prosto w twarz jak bardzo nienawidzę . Wyzywam cię od najgorszych , waląc pięściami w twoją klatkę piersiową , jednak wcale tak nie myślę . Gdybyś tylko chciał mnie przytulic , bez wątpienia rzuciła bym ci się na szyję .

 
Dokoła Ty. I nie ma już innego powietrza. Nade mną Ty. I nie ma już wyżej innego nieba.

 ♥
 
Wieczorne spacery, tak właśnie tego potrzebuję, tego wędrowania pomiędzy drzewami, ulicami, chodnikami, latarniami, przystankami, ławkami. Właśnie tego potrzebuję.

 
Teraz, już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, gdy pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz